Možete da nas pratite
i putem aplikacije za
Besplatno na

OD VIJAGRE MU “ISPALE OČI” Britanac popio cijelu bočicu hemikalije i počeo je da reaguje kao vampir

Svijet
Autor:

Foto: Shutterstock

Muškarac iz Velike Britanije koji je uzeo deset puta veću količinu sildenafila, aktivnog sastojka “vijagre” završio je sa “rupama” u vidu i povećanom osjetljivošću na svjetlo, piše “Daily Mail”.

Najvjerovatnije iz neznanja, muškarac je ispio cijelu bočicu sredstva za potenciju, a nuspojave koje su uslijedile utvrđene su već decenijama.

Nakon što je primjetio povećanu osjetljivost na svjetlost kao vampiri, nemogućnost da vidi pri smanjenom svjetlu i kružne oblike u vidnom polju, ljekari su utvrdili da je zaista došlo do oštećenja očiju.

Nažalost, kada jednom dođe do oštećenja oka, štetu nije moguće ispraviti tj. liječiti. Šta se na kraju dogodilo sa anonimnim muškarcem nije poznato jer, kako je rekao ljekar koji ga je pregledao, on se nikad nije pojavio na dodatnim pregledima.

Istraživanja inače pokazuju da već dvostruka doza od preporučene može izazvati smetnje u vidu pa nije neobično šta će sada od njih do kraja života patiti muškarac koji je uzeo deseterostruku dozu.

(Avaz.ba)

Možete da nas pratite i putem aplikacije za Android ili iPhone/iPad.

IZDVAJAMO