Zabava

RADOSNE VIJESTI Boban Rajović udaje kćerku, luksuzna svadba na ljeto

Jedan od najpopularnijih folkera na ovim prostorima, Boban Rajović, udaje kćerku Ivanu koja je svojim roditeljima vjeridbom priredila veliku radost.

FOTO: EXPRESS

Kako “Pink.rs” prenosi, svadba će se održati na ljeto.

View this post on Instagram

Sjecam se, bila je subota, maj mjesec, pjevao sam u Berlinu. Porodica je bila u Danskoj, a ja razapet na sve strane. Živim u Beogradu, u Danskoj, pa i u Podgorici…ne znam gdje bijem. Taman malo stao na noge, finansijski, i odlučio da idem sa porodicom na odmor od 14 dana. Kupljene avionske karte Kopenhagen-Istanbul, za prvi zajednički odmor van Crne Gore. Ja srećan i jedva čekam, kao i svi moji, naravno. Subota je, pjevam u Berlinu do 4 ujutru i nisam organizovao prevoz za Dansku. Zamolim čovjeka kog sam upoznao te večeri da me odbaci do broda koji plovi za Dansku, a nalazi se dva i po sata od diskoteke. Čovjek pristane i krenemo mi posle nastupa, a ja zamolim prijatelja iz Danske da me čeka sa druge strane kad uplovim i da samo “upadnem” u auto i da me vodi na aerodrom, jer sa porodicom letim u 11 sati. Morao sam da stignem na brod oko 7 ujutru, a krenuli smo u pola 5. Čovjek je dao sve od sebe da stignemo na brod. Kada smo se približavali, vidim ja kako se posljednja vozila ukrcavaju i bukvalno zatvaraju rampu broda koji se sprema da isplovi. Ja u trenutku iskačem iz automobila i počinjem da trčim, vučem onaj kofer za mnom. Stižem do polu zatvorene rampe, Njemac vrti glavom i govori mi da nisam normalan, ali ja uskačem i, hvala Bogu, stižem. Dva sata plovidbe, sat i po vožnje do aerodroma… Oni tamo, sa koferima, stižemo na let i idemo na odmor… Bio je to najljepši odmor u mom životu i, nažalost, od tada pa do danas nikada nismo imali prilike negdje da otputujemo zajedno. Prošlo je 10 godina, klinci više nisu klinci, a moja Gaga i ja i dalje mladi😜 Vrijeme leti, ali mi i dalje zajedno plovimo❤ #10yearchallenge #10yearchallenge #10godina #2009vs2019challenge #2009vs2019 #familyphotography #family #bobanrajovic #rajovici #porodica #porodicna #familytime

A post shared by Boban Rajović (@rajovicboban) on

Boban je bio presrećan kada je saznao da se Ivana vjerila. Ništa ga više nije obradovalo i odmah su krenuli sa razgovorima gdje će praviti svadbu. Mislili su da to bude u Beogradu, ali su na kraju ipak odlučili da svadbeno veselje bude u Crnoj Gori. Nisu još sigurni u kom prostoru će biti održano slavlje, ali najverovatnije će biti u jednom elitnom hotelu u Bečićima. Još se dogovaraju oko broja gostiju, ali sigurno je da ih neće biti ispod 300 – kaže izvor.

Budući da je Boban prijatelj sa mnogim pripadnicima estrade, nema sumnje da će među gostima biti pjevača.