Zabava

SMRŠALA 22 KILOGRAMA Mlada pjevačica je slušala kritike zbog izgleda, a sada je PONOSNA NA SVOJE TIJELO (FOTO)

Talentovana si, ali moraš hitno da smršaš! Ovu rečenicu su Ivani Bogićević često ponavljali članovi žirija "Zvezde Granda”, u kome se takmiči već godinama.

PJevačica ih je napokon poslušala i kad se posle šest mJeseci pojavila na sceni, svi su ostali bez teksta. Ivana je smršala čak 22 kilograma, piše Kurir.

– Kuburila sam sa kilažomina to su mi mnogi skretali pažnju otkako sam u „Zvezdama Granda”. Ali prosto sam voljela da jedem… Međutim, posao kojim se bavim zahtijeva da vodim računa o izgledu. Svi su hvalili moje pjevanje, ali su mi stalno govorili: „Brzo kreni na neku dijetu. Danas je bitno i da dobro izgledaš i da dobro pjevaš”.  Riješila sam da ih poslušam! Imala sam 84 kilograma, a pomoću keto ishrane i treninga spala sam na 62! Nastaviću još da mršavim – priča Ivana.

Ona dodaje da danas drži vagu pored kreveta i da se mjeri po tri puta dnevno.

– Bila sam u svom svijetu, u depresiji. Prošle godine nisam imala nimalo samopouzdanja, ali sam uspjela da ga vratim. Ranije su me pogadali negativni komentari. Smatrala sam sebe nebitnom u ovom poslu, a danas može i najveća zvijezda da stane pored mene, osjećaću se kao ona, možda čak i bolje! – priča nekadašnja bucka, koja danas ponosno pokazuje svoje tijelo.

Ivana kaže da se za svoj novi izgled prilično namučila u teretani.

– Poznajem jednu djevojku koja drži teretanu. Otišla sam kod nje i preporučila mi je keto dijetu i individualne treninge. Nije mi bilo lako u početku, ali sam bila uporna. Keto ishrana nije rigorozna, u toku dana možete da imate i pet obroka, ali sve namirnice treba da budu zdrave. Bijelo meso mogu da jedem u neograničenim količinama, a hljeb i slatkiše ne smijem ni da pomirišem. Jedem samo proteine i zdrave masti, dosta voća i povrća, pečurke i mahunarke – priča pjevačica.

Najnovije vijesti Srpskainfo i na Viberu