(VIDEO) UZBUĐENJE I STRAH Stižu video igre u kojima će AI generisati svaki piksel
Upotreba vještačke inteligencije (AI) u izradi video igara izaziva uzbuđenje, ali i strah.
Upotreba vještačke inteligencije (AI) u izradi video igara izaziva uzbuđenje, ali i strah.
Igra “Nasljeđe Hogvortsa” zvanično je bio najprodavaniji naslov u oblasti gejming industrije tokom 2023. godine, što je postalo veliko iznenađenje u ovoj grani industrije zabave.
Nastavlja se trend masovnih otpuštanja u IT sektoru koji traje od sredine 2022. godine.
Kakvo je stanje u gejming industriji u BiH, a kakva u regionu? Zašto taj vid industrije u našoj zemlji nije razvijen, a postoji potencijal. U Srbiji i Hrvatskoj je stvar dosta složenija i ta industrija daje rezultate ekonomijama tih zemalja.
Kineski regulatori objavili su širok spektar novih pravila za onlajn video igre kojima se obuzdavaju trošenje i nagrade i time zadali udarac tržištu video igara u toj zemlji, koje je najveće u svijetu.
"ByteDance", kompanija čiji je globalni uspjeh najviše obilježen popularnošću društvene mreže TikTok, planira značajne promjene u svojoj poslovnoj strategiji, koje uključuju smanjenje fokusa na razvoj video igara.
Mnogi korisnici koji su se ulogovali na Tviter 23. jula zatekli su crni "X" u uglu prozora pretraživača, na mjestu na kom su navikli da viđaju plavu ptičicu.
Kompanija Gugl želi da onlajn igre postanu novi izvor prihoda za Jutjub, te je pozvala radnike da testiraju novi proizvod pod nazivom “Playables” koji korisnicima daje pristup onlajn igrama putem popularnog videoservisa.
Nekoliko izvora iz gejming industrije tvrdi da će Grand Theft Auto serija dobiti novi nastavak uskoro.
Gejming i etika su dva pojma koji su u današnjem svetu neraskidivo povezani.
Jedna od najprofitabilnijih industrija danas je gejming, koji je vremenom igračima donio brdo para.
U izvještaju Kineskog komiteta za industriju igara se navodi da su mladi pobijedili ovisnost o videoigrama.
Često pričamo o tome da žene nisu u istoj ravni s muškarcima, manje su zastupljene u politici, ali i u biznisu, gotovo svugdje u svijetu žene imaju manju prosječnu platu u odnosu na muškarce.
SPLET Tech, najveća regionalna konferencija o inovacijama i inovacionom preduzetništvu, u organizaciji dva projekta koje podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) "Preduzmi ideju" u realizaciji Inicijative "Digitalna Srbija", i "Srbija Inovira" koji sprovodi ICT HUB, održava se danas u MTS Dvorani.
"Metaverse" se oblikuje kao najveća nova prilika za rast u narednoj deceniji. U prilog tome govori i najnoviji izvještaj MeKinesi kompanije, gdje se govori o trenutnom pejzažu i akcijama koje lideri treba da razmotre da bi uhvatili vrijednost.
Kompanija Vivo je predstavila novu tehnologiju brzog punjenja, od čak 200W, a u pitanju je prva tehnologija ovog tipa na svijetu.
Tik Tok je počeo da sprovodi testove u Vijetnamu u okviru kojih isprobavaju mogućnost da korisnici igraju video igre na njihovoj aplikaciji što označava početak velikog prodora ove kompanije u taj krak industrije zabave, potvrdila su za Rojters 4 izvora upoznata sa ovim dešavanjima.
Industrija igara ubrzanim koracima ide naprijed i evoluira, a nove igre izlaze svake nedjelje. Nažalost, u takvoj situaciji veliki broj starijih naslova ostaje zapostavljeno, što zbog promjene tehnologija, što zbog manjka podrške.
Nakon svjetske premijere i ogromne pažnje svjetske javnosti i medija, projekat “Prehistoric MetaHuman” – virtuelno oživljavanje praistorijskog čovjeka iz Lepenskog vira, premijerno će biti predstavljen i domaćoj publici od 4. marta, u Narodnom muzeju u Beogradu.
Sega je odlučila da izađe iz biznisa proizvodnje arkadnih igara, nakon više od 50 godina.