Sudbine

Zdravko Čolić (80): Koncert u Pariskoj Olimpiji (FOTO)

Prestižna stvar za svakog velikog umjetnika i pjevača su koncerti u najslavnijim svjetskim metropolama.

Zdravko Čolić
FOTO: ZDRAVKO COLIC/YOUTUBE/SCREENSHOT

Pariska Olimpija je san svakog pjevača, a Zdravko Čolić je taj san odsanjao u maju 2009. godine.

– Pregovori koje smo imali oko iznajmljivanja pariske „Olimpije” nisu bili nimalo jednostavni, jer je u pitanju jedna od najprestižnijih i najtraženijih hala na svijetu. Sve svjetske zvijezde žele da pjevaju u njoj, pola godine smo pregovarali i konačno rezervisali termin za 2. maj 2009. godine. U toj sali su od pjevača iz bivše Jugoslavije, prije Čole gostovali Olivera Katarina, Oliver Dragojević, Tereza Kesovija, Goran Bregović i Kusturičin „Nou smoking orkestar”. Koncert finansiramo uglavnom sami, uz pomoć sponzora kao što je „Jat erlift” koji će omogućiti publici iz Srbije da otputuje sa Čolom u Pariz. Biće to jedan od najspektakularnijih koncerata u dugogodišnjoj karijeri Zdravka Čolića – rekao je Adis Gojak, Čolićev menadžer.

Za Zdravka taj koncert je zaista bio ostvarenje dječačkog sna. Mnogi lični Čolićevi muzički idoli nastupalči su u Olimpiji.

– Bilo je to ispunjenje jednog starog sna, ali i jedan od važnijih izazova u mom životu, jer u njoj nastupaju zaista najznačajnija imena svjetske muzičke scene. Tamo je napravljen vrhunski spoj moje umjetnosti i reakcije publike. Dvorana u „Olimpiji” ima neku posebnu magiju jer su u njoj nastupala najveća svjetska muzička imena. Osećaj kada sam pjevao u njoj bio je zaista poseban – rekao je Čola pred nastup u Gradu svjetlosti.

Olympia Pariz 2.maji4.maj 2009

Posted by Zdravko Čolić on Friday, May 3, 2019

Nastup je bio zaista glamurozan. Scena svedena, baš kao kada su na njoj nastupali legendarni francuski šansonjeri.

Dok je Čola pjevao balade, bio je osvijetljen samo jednim reflektorskim topom.

Mnoge je podsjetio na Žak Brela, Žorža Brasenasa, Iv Montana, u najboljim danima.

Doživio je ovacije. I odmah poslije koncerta odjurio u hotel, gdje su ga čekali žena i djeca. Poslije nastupa u Parizu u čuvenoj „Olimpiji”, Čola je sa porodicom posjetio „Diznilend”.

Ljeto provode na Brionima, gdje su bili na poziv Radeta Šerbedžije. Bili su u društvu porodice Đorđa Balaševića.

– Ove godine smo zaista spojili lepo i korisno. Poslije mog koncerta u „Olimpiji”, djeca su uživala u poseti „Diznilendu” koji se nalazi nadomak Pariza. Lara ima samo dvije i po godine i mnogo je mala da bismo putovali na neke egzotične ili neobične destinacije. Na Brione idem svake druge godine obzirom da u ljeto, u regionu držim koncerte u Puli i Opatiji. To vrijeme iskoristim za ljetovanje sa porodicom jer je ovo ostrvu dobro ukoliko hoćete da se potpuno izolujete i stvarno odmorite. Uvijek sam volio ostrva, naročito Brač i ona koja su bila bliže Bosni. Volim i Brela, Makarsku i Split, Šoltu i taj dio srednje Dalmacije, ali na Brionima je neka sasvim druga vrsta odmora! Na Brionima uživate u zelenilu i plavetnilu. U nevjerovatnoj tišini i netaknutoj prirodi. Turisti koji preko dana dođu da obiđu ostrvo na malim brodićima uveče odlaze, a ostajemo mi koji tu ljetujemo i obično sjedimo u jednom restoranu “Istra”, koji služi nevjerovatno spremljenu ribu, tek izvađenu iz mora. Preko dana biciklima odlazimo na plažu, a nakon cjelodnevnog kupanja, prije večere, napravimo još jedan veliki krug oko ostrva za koji nam treba sat vremena, istuširamo se i idemo da gledamo Šerbedžijine predstave na malim Brionima. Ugostitelji na plaže iznose čitavu scenografiju – rimske stubove sa baldahinima, pletenim namještajem, bijelim stolnjacima, presvučenim stolicama i svijećama… a onda električnim malim automobilima stigne ketering – svježa hrana. Služe se jastozi, paste sa kozicama i vongolama, istarski pršut i sir, riba na lešo. Sve u svemu, boravak na Brionima je veoma prijao mojoj porodici, pa će tako, nadam se, biti i za vrijeme novogodišnjih praznika u Novom Vinodolskom. Trudim se da im pružim maksimum nježnosti i pažnje, jer porodica mi je sve – dodaje Čola.

Raniji tekstovi

Zdravko Čolić (60): Suđenje u Ohridu

Zdravko Čolić (61): Pod budnim okom policije (VIDEO)

Zdravko Čolić (62): Miljenik žena

Zdravko Čolić (63): Susret sa Aleksandrom

Zdravko Čolić (64): “Da ti kažem šta mi je” (VIDEO)

Zdravko Čolić (65): Ratna zbivanja

Zdravko Čolić (66): Nastupi u diskotekama

Zdravko Čolić (67): Krštenje

Zdravko Čolić (68): Susret sa Davorinom

Zdravko Čolić (69): “Kad bi moja bila” (VIDEO)

Zdravko Čolić (70): Nato bombardovanje

Zdravko Čolić (71): “Okano”

Zdravko Čolić (72): Brak sa Aleksandrom i kćerka Una

Zdravko Čolić (73): Kćerka Una

Zdravko Čolić (74): “Čarolija”

Zdravko Čolić (75): Kćerka Lara

Zdravko Čolić (76): Turneja po SAD

Zdravko Čolić (77): Posjeta Tošetovom grobu

Zdravko Čolić (78): Treća Marakana (VIDEO)