Magazin

"Njima je bilo neprijatnije nego meni" Ispovijest djevojke sa čijeg su golog tijela gosti restorana u Hrvatskoj jeli suši

Javnost u Hrvatskoj nedavno je ostala iznenađena kada se saznalo da dva splitska restorana služe suši na nagim djevojkama.

"Njima je bilo neprijatnije nego meni" Ispovijest djevojke sa čijeg su golog tijela gosti restorana u Hrvatskoj jeli suši
FOTO: ALEKSANDAR GOLIĆ/RAS SRBIJA

Neki su ovu vijest doživjeli kao nasilje, drugi kao oblik prostitucije, a sada je otkrivena prava istina.

Reporteri portala RTL stupili su u kantakt sa jednom od žena koja je poslužila kao “živi tanjir”, a ona je detaljno opisala svoja iskustva i razloge zbog kojih se upustila u takav angažman, prenosi Jutarnji list.

“Njotaimori” je japanski običaj koji vuče korijene iz 17. vijeka, odnosno razdoblja Tokugava, a u prevodu bi značio prezentacija ženskog tijela. Tamo se razvio u kućama gejši koje bi samurajima posluživale suši sa ženskih tijela.

Bez obzira da li se suši poslužuje na ženskom ili muškom tijelu, riječ je o jednom obliku fetiša, sitofilije, a nikako o prostituciji ili čak nasilju nad ženama, tvrdi jedna od angažovanih djevojaka, koja je zbog nedavnog publičiteta ove japanske tehnike u Hrvatskoj htjela da ostane anonimna.

– Nisam to doživjela kao da se skidam za novac. Pod broj jedan, ja uopšte nisam bila gola. Ako sam bila gola onda smo svi goli na plaži. Vidjele su mi se isključivo ruke, noge i jedan dio trupa koji nije bio pokriven plastičnim lišćem. Kad su sklonili suši sa mene ja sam i dalje bila obučena. Imale smo samoljepljivi grudnjak na kojem je bio cvijet lokvanja i gaćice na kojem je bretela sa strane bila prozirna tako da ostavlja utisak kao da ih nema, takođe, sa cvijetom lokvanja. Preko stomaka ide još jedan veliki lokvanj jer bi bilo nehigijenski da se suši stavlja samo na golo tijelo – opisuje djevojka.

Pročitajte još

RTL ističe da je riječ o akademski obrazovanoj ženi koja radi posao za koji se školovala, te naglašava da u ulogu “poslužavnika za suši” nije ušla isključivo zbog novca.

– Zvala me je prijateljica koja je već radila u tom lokalu i ponudila mi je da radim sa njom na nedjelji restorana. Rekla mi je da je u sklopu toga nekakav performans, da moram da ostanem u kupaćem i da će po meni staviti suši. Rekla sam ajde dobro. I na kraju mi je bilo super. Nije loša zarada i mislila sam: “Hajde da probam”, inače sam otvorena prema takvim stvarima – kaže ona.

Tvrdi da je gosti u restoranu, odnosno grupa od nekoliko stranaca, uopšte nije dodirivala kada su sa nje uzimali suši. Dotakli su je, kaže, jedino kada bi sa njezine ruke “brižno obrisali umak koji im je kapnuo.”

– Imala sam osjećaj da je gostima više neprijatno. Bitno je naglasiti da je osoblje restorana sve vrijeme bilo sa nama, konobari i djevojka koja nas je pripremala. Da nam je u bilo kojem trenutku bilo neprijatno samo bi im dale neki signal, sve bi se prekinulo i to je to – ispričala je.

Iskustvo opisuje kao vrlo zanimljivo, kao jedan oblik umjetnosti i performans.

– Imala sam mnogo prijatelja tokom srednje škole koji su išli u srednju fotografsku i trebali su im modeli, pa imam iskustva sa takvim stvarima. Svi imamo tijelo, ne znam zašto bi se sad toga sramili – poručuje.

Za izjave kako je njotaimori jedan oblik prostitucije kaže da su vrlo uvredljive i da oni koji ih govore uopšte ne shvataju o čemu se radi, kao ni kulturnu, istorijsku, umjetničku i fetišističku pozadinu koja stoji iza svega.

– Imala sam neprijatnijih situacija radeći za šankom i slušajući komentare poput: “Zašto stalno nosiš široke pantalone”. Osjećala sam se čak prijatnije nego inače, kao da neko pazi na mene stalno, dok inače na ulici nemam taj osjećaj – rekla je.

Kaže da bi sve ponovila još nekoliko puta. Ne toliko zbog novca koliko zbog iskustva.

– Da bi išla to da radim svaki dan i da živim od toga, ne bi, jer sam učila i radila u životu druge stvari od kojih ću zarađivati, ali mi je zanimljivo iskustvo. Imale smo masku preko očiju tako da oni u principu nisu ni znali ko smo, potpuno je sve zaštićeno. Mislim da je ovo super iskustvo za ljude kojima se to čini zanimljivo i nije ih sramota svog tijela. To je svakako jedan oblik fetiša u kojem ne postoji seksualni čin – kaže.

Najnovije vijesti Srpskainfo i na Viberu